En Dag Med Kusinerna:-)

Igår hade vi ett litet kalas för Leia tillsammans med 5 av hennes kusiner...Detta räckte gott & väl för mig då vi absolut bor på tok för trångt för större arrangemang:-o

Efter kalaset så begav vi oss  till Tullinge för lite god mat i form av kräftor & goda ostar hemma hos Jarmo & Lizette.. Grabbarna tog sig till gymmet medans jag gjorde det jag är bäst på:-) Dvs, slösa lite pengar på att beställa massa smink & dyl, från Oriflame:-D

Vi tog även några matcher i Playstations Tekken & det var väl Lizette & Jarkko som var bäst i det, men nu har ju inte jag spelat det på några år;-) Däremot så knäckte jag i TP & Lizette & jag vann överlägset över grabbarna:-)

Efter det så skjutsade Jarmo hem oss & det begav sig direkt till sägen då hela familjen var slut efter en lång dag:-)

Tack till Jarmo, Lizette, Hampus, Stefan, Charlie, Oscar, Anna, Robin & Eliot för att ni alla kom & firade vår lilla Prinsessa :-)

  Mamma är ju ingen tårtmakare precis;-)

  Leia med kusin Eliot...

 Men god var den iaf, tårtan:-)


  Hela kusinligan:-D

 Drar sin nya docka i vagnen:-)

  Mamma´s & Pappa´s rock N roll prinsessa:-)

  En av JArmo & Lizettes fåglar på Jarkkos axel:-)


Kommentarer
Postat av: cicci med familj

Vilken fin Tårta!!
Jätte fina kläder på Leia med!!
Kram

2007-09-02 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0