Vem Är Jag?? Intervjuångest!!!

Som sagt det här med Vem man är??

Ska ju på arbetsintervju imorrn & jag vet inte mycke om själva tjänsten då det är dom som hittat mig, men har iaf kollat igenom lite om dom & deras verksamhetsplan mm...Ser iaf bra ut & jag följer deras filosofi iaf..

Alltid innan en intervju snurrar ju tusen tankar i huvudet om potentiella frågor som kan dyka upp & potentiella svar man kan ge,, men oftast försvinner allt man gått igenom för sig själv & man sitter där som ett dumt fån då frågan dyker upp...Vem är du?? Beskriv dig själv med tre ord!!! Hur skulle dina vänner beskriva dig?? Ja ni vet dom här frågorna man, iaf oftast jag börjar stappla på...

Liksom vad vill Ni veta om mig?? Mina intressen som kan skrivas i en hel radda?? Hur mitt liv har sett ut?? Hur mycket ska man igentligen ta med i beskrivningen av sig själv för att inte bli långdragen???

Sen dessa treordsbeskrivningar hatar jag, liksom ena dagen kan jag ju va Envis, sur & bara en bitch för att i nästa vara den där godhjärtade hjälpsamma & underbara människa som jag verkligen kan vara om jag anser att människorna i min närhet är värd det vill säga:-D Så hur ska man beskriva sig som då?? Flexibel kanske=)

Ja många frågor cirkulerar & det är väl lika bra man tar & hoppar i säng inför morrondagen, men innan dess så måste jag ju visa min sötnos ute i lekparken idag♥

 Ingen lek utan hink!!


 Allt ska man smaka på!!!

 Precis allt!!

 Avslutar parkleken med lite gungning & då är man så här lycklig!!

 Ha det gott därute!!

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0