Tider Man Minns!!

Satt på Youtube & kollade runt lite & då det plötsligt slog mig om denna underbara låt som vi alltid lyssnade på då vi satt på våra hemmafester hemma hos Cicci el, ngn annan i gänget....

Just en av mina bästa gamla vänner ser jag framför mig då jag hör denna låt & tyvärr så har vi ingen kontakt för tillfället då omständigheterna är som dom är.. Hoppas innerligt få ngn kontakt med henne igen, tänker ofta på henne & oftast är det i samband med ngn låt från våra glada dagar...Vi har ju delat så mycke ihop, både glädje & sorg & jag vill så gärna att hon ska komma tbax till den hon en gång var...S Du finns alltid i mitt hjärta♥

Sen har vi min bästa vän & min dotter´s underbara Gudmor Cicci & ja hur många gånger har vi inte suttit i din sunkna soffa & inrökta lilla etta &  lyssnat sönder denna låt?? Vad skulle jag ta mig till utan dig???Vem skulle jag ha ringt vid alla dessa tillfällen då saker & ting strulat??? Jag står verkligen i skuld till dig & jag Älskar dig verkligen för den du är...Synd bara att vi bor så långt från varandra allihop nu.. Det är ju nu vi ska umgås & låta våra små få växa upp tillsammans...Skulle så behöva en nära vän här i storstan....Så less på att gå runt för mig själv i denna låtsasvärld..Men jag har ju iaf Jarkko & Leia & dom förgyller ju min vardag, men jag saknar er vänner från förr, er jag skrattat, gråtit, busat med en halv livstid med.. Jag vill få uppleva en dag av vårt gamla liv i Timrå, skulle va så skoj att få hamna sisådär 10 år tbax & på Timråpuben:-D

Lite tankar en sen Fredagskväll...

Tjingeling!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja du gumman kan verkligen känna desamma några dagar om året...
Hade känns bättre om man hade 45 minuters tåg buss eller bil färd, eller att någon av oss bode i ett stott där alla får plats!!
Du vet att jag älskar dig med, just för den du har varit och för den du blivit!!
Love you girl friend!!!

2007-10-16 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0