Så lyckades man igen då!!

Jaha nu sitter man här igen, klockan är nära midnatt & man har precis vaknat efter en läggningsprocedur med Leia sen åtta.. Lyckats missa Heroes återigen, men va bra att det går repris inatt då..För här har jag helt lyckats vända mitt dygn & måste ta mig tbax till normala kvälls & natttider...

Är ju så trött på mornarna så jag tar mig ju knappt upp ur sängen numera, tur vi är två hemma numera men snart ska jag ju ut & jobba & detta funkar inte då.. Låg vaken till halv fem imorse & det funkar inte tillsammmans med ett aktivt barn på dagarna...

Ja vad har vi lyckats gjort denna onsdag då??

Skulle ju ut till Rissne & ha en playdate men det hoppades över då jag kände att resan var på tok för lång i mitt trötta skick så en lektimme ute i det fina vädret & parken blev det istället sen hem för lite mat & sovstund.. Under vilan stack jag upp till gymmet & körde en timme *skönt skönt*

Nu ska svullona härhemma ta lite kvällsfika sen bär det banne mig iväg in till sängen för att försöka iaf somna om till två inatt...

Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0