Rena sömnpillret men ack så skoj!!! Omgång 7!!

Igår var jag ju som sagt i Globen för min första kväll ute på egen hand sen jag blev mamma & nog kändes det lite i mammahjärtat att inte ha Leia vid min sida... Men skoj var det att träffa gänget igen & även några hemifrån..

Själva matchen var ju ingen höjdare &  Globen som arena är sååå tråkig då den är som nu halvfull...Men men vi vann & det är ju huvudsaken....Skoj var det oxå att Magnus Åkerlund fick hålla nollan i sin debut samt att Pärssinen kom igång i målskyttet...

Lite resultat från omgång 7...

Djurgården - Timrå IK 0 - 2

HV 71 - Luleå 4 - 0

Mora - Frölunda 2 - 4

Färjestad - Linköping 2 - 3

Skellefteå - Brynäs 6 - 0

Modo - Södertälje 4 - 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0