Imorrn ska man ut i arbetslivet igen!!

JA idag var ju den stora intervjudagen & jag hade verkligen inte behövt att oroa mig om det då dom var helsköna dom som jag fick träffa..Iaf så lät allt bra & nu först så var det tal om mammavik på heltid i 3 månader sen så fanns det andra avdelningar som behövde så jobb fram till sommarn skulle iaf inte va några problem, men säkerligen längre då det rör sig om 15 avdelningar...

Iaf så hann jag ju bara hem så ringde dom igen & undrade om jag inte kunde hoppa in redan imorrn & på så sätt skulle jag även få en chans att testa & se om det var ngt för mig, skulle ju inte börja förrän i månadskiftet..Kunde ju inte säga nej till detta erbjudandet om än det kom lite hastigt men vad gör man inte som arbetsökande för att få ett jobb:-D

Gubben härhemma vart väl mindre glad då han insåg att sovmornar & slappa framför tv, alt, datan tog slut iom detta & nu imorrn börjar även hans första riktiga pappadag oxå:-) Ska bli intressant att se hur det kommer att gå härhemma, jag kommer nog va rätt slut som artist då jag kommer hem imorrn men skönt känns det iaf att få komma ut igen som Linda & inte Leia´s mamma bara...

Op´s nu har Prison börjat så nu är det slutbloggat för ikväll..

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: AKP

GRATTIS =)

2007-10-23 @ 15:23:15
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0