En dag med full aktivitet i min hjärna!!

Ja idag var det då äntligen dags att ta klivet från mammaledig till arbetande, nog för att man jobbar lika mycke som mammaledig i mitt tycke..

Klockan sex började klockan ringa för att gång på gång snozzas i en halvtimme ca.. Är så jäkla morrontrött & inte blir det bättre av att knappt ha sovit för oro att jag skulle sova över...

Men men upp & hoppa, slog på kaffebryggan som jag förberett dagen innan & på med kläder & fixa mitt utseende lite iaf så man såg ut som en människa & inte ett vandrade spöke som dom stackars barnen skulle bli skrämd av...

Med en halvliter kaffe med mig begav jag mig in i pendeldjungeln igen & efter 2 stationer så satt man inklämd mot rutan.. Inget jag saknat denna trängsel på tågen & får väl se hur länge det tar innan förseningarna börjar, är ju risk för lite löv på spåret varning nu under hösten...

Kom iaf till jobbet som jag skulle & allt har varit ett enda stort töcken av barn, föräldrar, personal & en jäkla massa inpräntnig av namn, namn & åter namn...

HAr lyckats fått ordning på *min* avdelning då det gäller barnen´s namn så imorrn går vi på grannavdelningen..Är ju typ 5 avdelningar som ibland blandas omkring ute & då är det minsann inte lätt att hålla reda på om det är en Varg, Delfin el, Myra som springer runt en:-D

Nä nu orkar jag som sagt inte blogga nå mer för tillfället utan nu ska jag ta en sen middag, kolla Desperat housewifes & invänta min käre sambo som varit & tränat...

Förresten så har det gått galant härhemma & Leia min sötnos sov hela 2 timmar med pappsen på vilningen idag & gissa vem som var nöjdast??  

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej och vad roligt att det gick så bra både på det nya jobbet och hemma!!! Underbart gumman!!
Lycka till och bra jobbat till er båda två eller tre 's*

2007-10-24 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0