Blivande Pokerproffs???

Som gammal dealer samt Jack vegas missbrukare så har man ju en ven som suger efter spel & vad passar då bättre än gratis poker för skoj skull?? Sen har dom ju även free poker turneringar med vinstpott & då kan man ju även vinna utan att ha satsat en krona:-)

Får ju inte spela om pengar härhemma så detta har varit ett tidsfördriv som jag redan som gravid fann i datorns värld..Texas hold Em med låtsaspengar:-)

Idag hittade jag även en turnering som Aftonbladet håller i så jag tog chansen att anmäla mig,, kul & se hur långt man skulle komma...

Är precis klar med den & av 1800 kom ja på plats 484 så helt borta är jag ju inte:-) Har nu anmält mig till morrondagens oxå då det var riktigt skoj:-D

Så bara så ni vet så kanske jag om sisådär några månader är ett nytt pokerproffs istället för barnskötare:-D

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: AKP

Lycka till i Pokerspelandet =)
Finns verkligen en del som blir riktigt framgångsrika där =)

2007-10-29 @ 17:42:31
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0