Blir Galen!!

Oh, tror jag kokar över snart pga en j*vla matta & dess tvätt.....

Lagom till Jarkko precis hade dragit iväg så ställde sig Gaston den odågan precis på Leia´s lekmatta & spydde upp allt han hade i sin mage....*gah*  Förstår F*n inte hur han alltid får för sig att just då han ska spy så ska han träffa mattan???

Jaja inte mer med det, packade på mig Leia, tvättmedel & mattan & gick ner till tvättis, har ju en grovmaskin från typ 1800-talet ,men iaf så fungerar den bra..

Skulle nu gå ner & hänga upp den & möts av att luckan som jag vet att jag stängde har åkt upp & allt sitter i kläm:-o Har nu stått därnere & försökt rulla tunnan fram & tbax men inte F*n funkar det...

Ringde fastighetskötaren som inte verkar existera då dom verkar helflummiga & säger att ring mellan 7-10 imorrn.. Va F*n ngn vaktmästare måste ju finnas att tillgå????

Nu väntar jag på att Jarkko ska komma hem från träningen så han får försöka, men tror dessvärre det är kört & jag får väl kalla hit ngn imorrn som skruvar upp den el, ngt?? Går ju liksom inte & göra ngt med maskinen nu iaf..

BTW, så tror jag att ngn av mina äckliga grannar varit & öppnat maskinen & att det är därför luckan åkt upp..Har ju blivit av med en matta redan men dom tyckte väl inte Nalle Puh är så spännande att ha hemma i vardagsrummet...

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: kimJ

fin blogg!! Kram KimJ

2007-10-02 @ 17:33:08
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: AKP

haha ja, en gåta.
varför kräks dom alltid PÅ mattorna??
Lagen om alltings jävlighet? hehe

2007-10-03 @ 12:20:34
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0