Askungen Askungen!!!

Ja så känner man sig ibland härhemma, är det inte städmoppen man har i sin famn så är det Leia som klänger på en som en liten apa,  bara dom elaka systrarna som saknas men jag har ju en sambo & vovve som tar deras plats för är det några som stökar ner så är det dom två... Kan det ha att göra med att dom både är av det manliga könet mån tro????

Ja igentligen ska jag väl inte gnälla, Jarkko erbjöd sig min hjälp idag, men som sagt han är Man & hur duktigt städar dom på en skala mellan 0-10??? Ja min ligger nog på en 5 & det duger inte för att kallas storstädning så han fick lägga sig med Leia istället medans jag for runt här med först sopen, annars får jag inte bort allt hår våran käre hund släpper & sen dammsugarn för att till sist moppa runt här & dammtorka..

Nu luktar det iaf rent & man kan banne mig gå i bara strumpor utan att ha svart hår fulla fossingarna & nu vaknade Leia som en klocka, känner väl på sig att nu är mamsen klar & måste få ngt att göra så.....

Askungen Askungen.......


Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0