Så skönt att komma hem till en städad lght...

Ja nu är det andra fredagen i rad jag har lyxen att komma hem till en städad lght & hur glad blir man inte av att öppna dörren & se en städad hall & inte en klädhög på golvet??? Det är såna små saker som får en att älska sin partner ännu mer♥

Ja vecka två har nu gått i mitt arbetsföra liv & visst känns det i kroppen & nog längtar  man ibland tbax till mammaledigheten , men jag mår så mycke bättre psykiskt av att få va ute & jobba just nu då det är höst/vinter så sova får man göra under helgerna....Skrev även anställningspapperna igår & fick en skaplig lön till att börja med & överaskande nog även månadslön så nu räknar man ner dagarna till löningshelgen...*shopping shopping* Blev tremånader till att börja med sen får vi se vart jag hamnar inom sektionen deras....

Nu ska jag & Leia förbereda lite inför fredagsritualen Tacos & Idol, men bloggar lite senare då hon somnat....Ska bli intressant & se om ännu en tjej ryker före Sam som sjunger värre än *farsan* på fyllan:-D

Ja ja nu klänger Leia så...

Tjingeling!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0