Rekord!!!

Inatt har vi nog fått ett rekord då det gäller Leia´s sömn, el, snarare brist på sammanhängande sömn...

Ok hon somnade väl lite sent som vanligt runt halv elva då jag oxå somnade typ, men sen har hon bara vaknat en gång runt sex & nu sover hon fortfarande medans jag har hunnit ta en skön dusch fikat i lugn & ro & snart ska jag väl ta upp henne, men lite till ska hon få sova *skruttan* min...

Hon har ju även börjat sova längre pass under dagen med pappsen ¨så hon tar väl igen sig all sömn hon missat under sitt första levnadsår*skratt*

Nu vänta vi bara från klartecken vart hon får sin dagisplats & sen kör vi på med deras sov & mattider under dagen för att underlätta hennes inskolning & första tid på dagis sen efter nyår...

Men fram till dess får hon styra lite det där, huvudsaken är att hon är frisk & kry & mår bra iaf...♥

Kommentarer
Postat av: AKP

Va skönt att hon börjar sova lite längre pass sådär.
Alltid jobbigt när man har känslan av att dom aldrig sover ut riktigt liksom!

2007-11-03 @ 09:41:18
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0