Män & Mässor..

Ja idag var det ju Barnmässan som skulle besökas & eftersom Jarkko låg & drog sig då ngn träning inte blev av så tänkte jag ju iaf va snäll & låta han & Gaston va för sig själva ett tag medans vi tillbringade några timmar på mässan..

Precis då vi skulle till att gå  så yppade sig han från sängen att han oxå ville med.. Jaha?? Ok upp & hoppa då..

Blev ju till att först vänta på att han ska klä sig sen måste vi ju även ut med Gaston på en lite längre runda så han klarar sig.. Så för vad??

Kom in på mässan senare än vad det var tänkt, missade påsen dom första besökarna fick med en massa smått & gott i:-( *surade lite över det* Men men finns ju en massa annat att hamstra..det är ju det som är grejen med mässor, all hamstring....

Jarkko drar som vanligt vagnen..*Swich* där gick vi förbi ett bås...*Swich* Nästa bås..Jaha undra om det fanns nå skoj på denna rad då?? För hur kul är det att gå med ngn som springer mer än går???

Jaja Sussi ringde så vi möttes upp, Jarkko skickade vi till restaurangen så vi fick gå en sväng.. Hann iaf hamstra lite men typ 45 min senare ringde han så då tog vi en snabb kaffe för att sen bege oss hemåt..

Så vad vill jag komma med detta inlägg då??

Jo, Aldrig mer att jag drar med mig han på mässa, för vad var igentligen vitsen med att han följde med??? Visst gulligt av han att han ville umgås med oss, men jag hade ju sett framemot att få strosa bland allt skoj & sen hamstra i varje bås:-D

Jaja nu vet han iaf att nästa år då ligger han kvar i sängen & drar sig istället för att följa med....Och det blev dagens lektion för han:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0