Jag mår illa!!!

Av att läsa sådant här... Hur grym är man inte som människa om man kan med sina egna händer skada sitt eget barn så våldsamt???

Vart är vi på väg i detta samhälle då fallen av barn misshandel ökar så kraftigt att om det fortsätter så kommer år 2007 va ett år med 1500 fall av barnmisshandel...

Jag har så svårt att förstå att man oavsett om barnet är ett krävande barn, mamman har sömnbrist mm att man kan skada sitt barn såpass som i detta fall, herregud hur trött kan man bli på 16 dar???

Nä Livstid & Tvångsteralisering på dom bägge för nå mer barn ska dom inte få tillfälle att skada under deras livstid igen...

Tycker att det måste sättas hårdare starff överhuvudtaget då det gäller barnmisshandel mm...Vem ska skydda dessa individer om inte rättsystemet tar dessa händelser på större allvar??? Är det så mycke mer allvarligt att förskingra några kronor hit el, dit än att slå oskyldiga små barn???

Nä när jag läser sånt här inser jag hur mycket jag Älskar mitt barn & hur mycke jag ska skydda & Älska henne under hela vårt långa liv tillsammans...♥

Nu ska jag gå & pussa min underbara skatt som förhoppningsvis somnar snabbt idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0