Förnedringens dag!!

Ja igår gick inte mycke *min* väg i sportens anda...

Först det stora decablet med Timrå... Hur sjutton kan man förlora med 7 - 1 om man ska va ett topplag???

Sen Em- kvalet som gick så sent så jag orkade inte ens se resten av matchen efter 2 - 0... Riktigt usel fotboll & Zlatan ska man väl inte nämna som jag verkligen inte kan med.. Varför envisas med denna för mig överskattade spelare i landslaget då han uppenbarligen inte passar i landslaget.. Inte många gånger han övertygat för mig iaf i blå gula tröjan.. Nä Ahlbäck gillar jag, han har levererat en hel del i landslaget så byt ut Zlatan mot Ahlbäck i nästa match mot Lettland....

Jaja lite resultat iaf från elitseriens omgång....

17/11

Färjestad - Timrå Ik 7 - 1

Modo - Brynäs 2 - 3

HV 71 - Mora 4 - 2

Skellefteå - Djurgården 3 - 4

Linköping - Frölunda 6 - 2

Södertälje - Luleå 3 - 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0