Bättre sent än aldrig..

Ja vissa av er som läser min blogg tycker inte om att jag skriver om resultat & hockey,  men det får ni leva med mina vänner...

♥I LOVE HOCKEY ♥

Så lite resultat från dom senaste omgångarna som jag missat då jag varit på tok för trött efter jobb, men för Timrå´s del har det gått hyfsat iaf:-D Ligger på andra plats efter HV så det är helt godtagbart...

Börjar med den senaste matchen...

1/11

Linköping - Färjestad  1- 1 ÖT

Brynäs - Skellefteå 4 - 3 ÖT

Timrå - Djurgåden 2 - 1 ÖT

Frölunda - Mora 2 - 3

Södertälje - Modo 0 - 4

Luleå - HV 71 2 - 2 ÖT


30/10


Modo - Frölunda 2 - 1

Djurgården - Brynäs 1 - 1 ÖT

Färjestad - Södertälje 2 - 3

29/10

Mora - Timrå 2 - 5

Skellefteå - Luleå 4 - 3 ÖT

Hv 71 - Linköping 6 - 5 ÖT

27/10

Modo - Färjestad 1 -0

Södertälje - HV 71 0 - 3

Brynäs - Mora 4 - 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0