Slitig Vecka Återigen!!

Ja denna vecka har varit som många av dom andra veckorna som jag jobbat, förstår banne mig inte varför man har så svårt att få in vikarier då det uppenbarliogen går en hel drös med människor utan jobb????

Under fem dagar har vi haft vikarie 2 av dom & det är typ i underkant enligt mig då min kollega har en hel del möten att vistas på så det är jag som får ta smällen iom att jag får dra ner min rast som redan är dyrbar till tusen för mig...

Sen så undrar man ju VAR dom hittar vissa vikarier???

Herregud!!! Hon som kom idag stod som ett stolpskott & tittade på & man fick liksom säga åt henne att gå fram till barnen så att hon iaf visade sig att hon fanns där för dom... Blev ju inte direkt avlöst utan istället blev det som ett barn till att ta hand om, men men det gick iaf vägen & vi ska väl va glad för att vi haft lite kort på barn denna vecka oxå....

Nog om det, idag firade vi Lucia...

Ja idag hade vi Luciafirande på förskolan, då många har syskon som hade krockat med deras firande igår så vi valde att helt enkelt skjuta på det en dag.. Det liknade väl mest en tomteverkstad då dom flesta hade valt att få va tomte.. Söt var dom alla iaf:-)

Föräldrarna uppskattade det  & jag fick även mycke lovord om att dom ville ha kvar mig på avdelningen så det kändes skoj...

Nattning av Leia sen Tacos!!

Nu ska Leia i säng, trots ett evigt springande fram & tbax i lägenheten, men i säng ska hon!!! Ser även att hon tagit på Gaston kopplet så han står nu som en drummel & tror han ska få gå ut igen,, dom är som ler & långhalm dom två...

Tacon får vi käka till ngn rulle ikväll då Idol numera är över!!

Tjingeling så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0