Nyduschad!!

Så jäkla skönt med en varm härlig dusch så här på kvällskvisten efter en lååång slitsam dag på jobbet...

Medans håret ska torka lite så tänkte jag passa på& blogga lite om hur min tisdag sett ut...

Har som alla andra tisdagar haft ATP  ikväll, samt lite extra festligt med lite glögg oxå, nu höll jag mig till en kopp kaffe istället men lite julmys var det iaf...

Har även haft samtal med chefen idag om min anställning & mitt Vik blev förlängt till Juli, sen får vi se hur det blir i Augusti, men det känns iaf bra att ha jobb till sommaren sen får vi se om jag vil va kvar inom deras enhet.. Känner ju som sagt inte för att gå på vik resten av mitt liv heller så då får dom allt ge mig en anställning om dom vill ha kvar mig...


Mina Julklappar är dock fortfarande spårlöst bort!!!

Har pratat med både Posten & företaget & det ser som sagt inte så ljust ut fortfarande, utan det verkar som att det blitr till att göra en ny beställning, varvid julklapparna blir försenade.. Känns ju inte så roligt då man för en gång skull har varit ute i god tid, men det är min vanliga tur som spelar mig ett spratt...Jaja finns inte så mycke jag kan göra utan det får bli som det blir...

Nu ska jag krypa ner i bingen iaf...

Säger nu go natt & dröm sött, ska nu krypa ner bredvid mina älsklingar som redan drömmer sött & får nu hoppas att även jag somnar in snabbt då klockan ringer redan vid sex snåret imorrnbitti, är som sagt inte ngn vidare morronmänniska....

Tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0