Nu väntar Sundsvall!!

Så var det slut på ännu en Julafton..

Dagen har varit lugn, med god mat & julklappar... Så som julen ska vara & inte så uppstressad som det annars så lätt kan bli...

Ok lite stress har det väl innehållit oxå, finns väl inte en dag i mitt liv som inte ska ge mig ngt stressmoment eller???

Började med att jag skulle hämta bilen på Statoil, hade grundligt kollat upp adressen så nog visste jag vart den låg.. Kom dit & ställde mig i kön, då en känsla av att ngt inte stämde kom över mig,, så sant så sant.. Visade sig ganska snabbt att förvirrade jag befann mig på fel Statoil, trots min koll på Eniro´s kartor, vet numera var vendelsövägen &  Dalarövägen ligger...... Ja ja var tydligen Brandbergen´s jag hade beställt min bil på & det innebar en promenad på ca 15 min ute i kylan & mörkret...

BAkom mig stod ett par som även dom skulle hyra en bil & då dom hörde detta så erbjöd dom sig ganska snabbt att skjutsa mig till Brandbergen, så ett stort tack till dom.....

Kom hem med bilen & då var det bara stolen som skulle på plats, då kom nästa stressmoment.. Ena bältesremsan fattades.... Hm, nu vart jag nervös, då jag verkligen inte har tid med att söka en ny bilstol så här på Julafton, men ganska snart visade det sig att den låg kvar i Jarmo´s bil så imorrn bitti blir det en snabb tur till Tullinge innan vi drar E4 norrut mot Sundsvall..

Trots allt detta så har dagen & kvällen varit bra med många fina klappar till oss alla..Fick bara saker som jag verkligen ville & behövde ha så tack Älskling♥

Lite bilder över kvällen!!

 Första klappen för dagen bestod av lite böcker..

 Gaston vill oxå va med på ett hörn..


 Glad blir jag av julklappar..

 Gastons julklapp..


 En av Leia´s klappar..


 Såhär söt är man i sin nya Adidas dress....


Lite av vår dag & nu säger vi Hej för några dar då vi åker imorrn som sagt till S-vall för julmys & ännu mer klappar med min familj.. så ni får alla ha det så bra så länge...


Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0