Min första Julklapp!!

Idag fick vi i personalen bekräftelse på att föräldrarna uppskattar oss & det jobb vi gör tillsammans & för deras barn..

En av mammorna kom idag med en varsin present till oss & vad det är undrar jag lika nyfiket som alla barn gör på julaftonsmornarna....

Står på kortet att det ska öppnas på julafton, men om jag känner mig rätt så är det öppet innan helgen är slut, är på tok för dålig för att hålla mig....

Annars har jag en väldigt bra koll på mina egna julklappsinköp i år...

Till mamma & pappa samt Jarkkos pappa är det redan klart sen till Jarkko har jag hittat ngt som jag tror han kommer att uppskatta & till Leia är det väl bara till att börja shoppa nu i helgen till....

Annars har vi lite pepparkaksbak & husbygge att göra i helgen samt shoppa lite gardiner till köket  så fullt upp med andra ord....

Börjar banne mig få lite julkänsla känner jag...

KAnske har att göra med den där Julklappen som nu ligger & hägrar framför mig & mina fingrar kliar av bara den...

Men men får ta tag i disken för att stilla min nyfikenhet & sen är det ju avslut på vår fredagstradition..

Taco & Idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0