Efter Baksmällan!!

Ja som jag skrev innan så var det ju hockey i lördags & med den kom även en hel drös med Tikaré ner...

Velade länge på om jag verkligen skulle gå då vädret var mer höstlikt än vinterlikt, men efter mycke om & men så drog jag...

Mötte upp broder på Röda Kvarn & ryktena började ta form om att Hasse, Kattis & Trond fanns i stan...

Luskade ut nummrena & slog dom en signal & efter typ 10 minuter så fanns dom vid vår sida på Röda Kvarn...

Jag som inte druckit på 2år tog det lugnt med en öl, men så som gamla Timråbor började Hasse & beställa in turkiskt peppar & öl i mängder till oss alla.. Ja va f*n tänkte jag en turkisk dör man inte av iaf,, men men efter en öl & en turkisk var Linda den gamla partyprinsessan igång & då var det bara att inse att öl nummer 2 får allt väntas till iaf periodpausen..

Matchen drog igång & festen hade bara börjat, klackmässigt var vi inte så samspelta, men det berodde nog mest på alkoholintaget hos dessa som suttit & åkt tåg ner...

Ja iaf så var den här matchen Timrå´s & vi tog tre poäng & min första någorlunda utekväll på 2 år var avklarad för den här gången & nu är det bara att ladda inför den stundade 30 årsfesten i januari.....

Men till dess så kör jag på med mina alkoholfria öl, för dagen efter är jobbigare än man tror som småbarnsförälder:-D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha......så du har legat av dig på party fronten!!! De måste vi ordna till när jag kommer ner till sthlm =) Ikväll äre match igen!!!!!

2007-12-06 @ 17:25:22
Postat av: sofie

glömmde fråga om du kommer hemöver snart??

2007-12-06 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0