2 år sen sist men jädra va gott det är!!

Som inlägget innan säger så har jag ju nu slutat ammat & va kan va bättre & fira med än en flaska rödtjut & lite goa ostar med kex???

Var ju 2 år sen jag drack rödtjut & nu inför jullovet så fick jag passande nog en flaska av en föräldar så efter Leia´s nattning så åkte den fram....

Lite Kex & Ostar är ju oxå ngt som ska intas till rödvin så här har vi uppdukat lite gott & Jarkko kollar Fight Club & jag bloggar & ska snart surfa runt & kolla Thailandresor.. Vi har ju bestämt att vi ska boka inför nästa vinter så om någon har tips.. Ge mig dom gärna!!

Hm, är inne på mitt andra glas & nog snurra det lite i pallet,ska bli intressant & se hur jag ska klara en 30 årskiva om 2 veckor?? Får ta varannat glas vatten om jag ska kunna va med hela kvällen samt hitta hem:-D

Nä nu ska jag surfa runt lite men jag frestar er lite med detta!!

 Ett glas Rawson...

  Lite tilltugg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0