Mamma!!!

Fick en tankeställare idag & har gått hela dagen & grubblat på hur mitt liv har sett ut & hur det kunnat sett ut om min mamma hade funnits i min närhet??? Saknar att ha en mamma att ringa till då jag verkligen behöver lite råd & stöttning i min roll som mamma.. Då jag har dagar som känns så ensamma här i den stora huvudstaden ja då vill jag ha ngn att kunna ringa det där samtalet till & bara känna närhet....

Finns tusen andra grejer som gör att jag saknar min mamma så mycke nu då jag själv är mamma, vill ju att Leia ska ha sin mormor i närheten & kunna umgås med så som jag hade mina mor/farföräldrar:-( Leia´s farföräldrar  finns ju inte i närheten heller & då känns det ju ännu viktigare med mina föräldrar....

Känner även en sån ångest över att jag så sällan åker upp & hälsar på henne samt ringer alldeles för sällan, men det är ju inte bara att slå en signal, då hon har såna talsvårigheter numera:-(

Mamma jag ÄLSKAR dig över allt annat & jag inser ju även hur medveten du ändå är över hur din situation ser ut & har så gjort i 20 år nu:-( Gör mig så ledsen att se hur du igentligen lider av detta liv.. 

Mamma imorrn ringer jag det där samtalet till dig för att säga hur värdefull du är & att du är Världens Bästa Mamma & Mormor♥

♥Vi Älskar Dig♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Nämen ser man på va ja hittade här dåååååå......*jiiiisses* vad längesen ja såg dig, å du har blivit mamma åxå GRATTIS va söt hon var =) KUl att se att allt e bra med dig. Hör du nåt från anna nu för tiden?? Ha de super!!! Kram//Sofie

2007-08-28 @ 22:19:11
URL: http://annasofie79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0