Hanveden med Gaston!!

Igår hade vi i stort sett bara gnäll härhemma samt en som vägrade sova:-( Så det var typ selen som gällde hela förmiddan då jag hade tvättstugan..Jag bara längtade efter Jarkko & hans avlastning då det kändes som Leia skulle ge mig dårdimpen:-O

Iaf så har jag fått lite gjort med att tömma lite kökskåp på alla tomglas & burkar..Köket åker ju ut på onsdag & det ska bli så skönt att slippa se detta äckligt fula kök vi har nu:-)

Efter middagen tog vi oss ut på en liten promenix hela familjen, gick till Hanveden så att gaston fick springa av sig & nog hade han skoj alltid:-)

 Skoj att jag pinnar:-)


 Osså den klassiska rullningen:-)

 Så här ren är man efter en tur på Hanveden....

 Han är bra knasig min polare:-)

  Chillar lite tillsammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0