För Ett År Sen!!

Ja för ett år sen just den här tiden var jag som ett barn dan för julafton:-D Eftersom jag hade ett planerat snitt den 30/8 så visste jag ju att imorrn blir jag Mamma, men den stora frågan var ju till VEM????

Var det som jag under hela graviditeten trott en liten flicka?el, som andra trodde en pojke?? JA det visade sig ju iaf att mammainstinkterna satt i redan då iaf;-)

Ja tiden har under detta år bara rusat iväg & det har varit många tunga dagar, men åh så många dagar av total lycka & stolthet över hur JAG kunnat skapat ngt så vackert som min dotter:-) JA Jarkko har ju en liten del i det oxå;-)

Idag ska vi njuta av hennes sista dag som månadsålder & imorrn stiger hon in i sitt första år som avslutat & början på sitt andra levnadsår:-)

Kommentarer
Postat av: sofie

tyvär blev de inget kellys =( hade minsta brorsan med oss så vi fick kolla efter hak med åldersgräns under 20!! japp vi bor i s-vall, trivs hur bra som hälst,har inte träffat anna sen ja bodde i sthlm alltså på över 5 år *haha*.

2007-08-29 @ 13:17:52
Postat av: Lisette o Jarmo Salonen

Jaha så nu har det gått 1 år i morgon sedan alla pojkar fick en kusin flicka.
Vi alla kusiner vill säga grattis i förskott. Önskar Stefan,Hampus,charlie och Oscar
Även Farbro Jarmo o Faste Lisette Önskar dig Grattis

2007-08-29 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0