Ett Kök Tar Form Del 2!!!

Ja vi lever ju som sagt lite i misär nu i vardagsrummet med alla våra köksgrejer men idag tog vi oss ett steg framåt iaf:-) Golvet lades i köket & det blev riktigt snyggt, ser fram emot att lägga nya golv i hela l´ägenheten nu men som alla runt omkring mig säger..Ett rum i taget!!! Vill ju få allt snyggt på en gång jag:-D

Ja Jarkko var ju den som tog på sig att lägga golvet & det funkade ju helt ok, men runt fyra dök Jarmo & Lizette upp för att hjälpa till då jag var tvungen att sticka iväg & hämta en bil..

Så vi hade oxå en premiär i form av att lämna Leia hos ngn annan men det gick  ju bara bra:-) Lizette & Leia var ute &gick lekte i sandlådan & nu ser man bara fram emot då man kan lämna bort henne för en liten längre stund så Jarkko & Jag får lite vuxentid ihop:-)

Så här blev resultatet av golvet iaf, nu är dom ju lite skitiga på bilden & blev ingen helrumsbild då vi har typ kökspaket liggandes runt omkring:-) Men en en gång Tack Jarmo & Lizette för eran hjälp!!!

 Inte det renaste just nu, men men..

   Snyggt är det iaf:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0