Kommande träningsvecka

Så har vi avslutat en helt ok träningsvecka, var bara gårdagens träning som inte blev av, men drog runt kidsen i pulka ngn timme så tar det som lite träning iaf ;-)

Det är ju för synd att jag strulat så mycket med kosten istället. Men en ny vecka tar nu fart och kostmässigt ska denna vecka bli helt Lchf :-)

Träningsmässigt veckan som kommer siktar vi på att köra :

Måndag. Zumba

Tisdag. Simning plus rockring

Onsdag. Gymmet 30 min crosstraining 30 min styrke

Torsdag. Body pump

Fredag el lördag. Vilodag samt 30 min simning plus rockring

Söndag. Body attack.

Nu siktar vi på ett minus på fredag trots massa kolhydrater och att mensen gör mig sällskap denna vecka :-/


Kommentarer
Postat av: charlie

ja men jag tycker du skall adda mig på bloglovin så du e uppdaterad hehe.

Avslöjade detta med op för exakt en vecka sedan på bloggen, imorgon är dt 2 månader sen op dagen.

nej jag fick tyvärr avlsag så fick stå för kalaset själv.

Ah hoppas du kan bli av med huden men dt va omöjligtför min del.

Puss o kram

2013-01-21 @ 12:56:32
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0