Minus 2,3 kg :-)

Sen förra veckan då jag återigen vågade ställa mig på vågen och inse faktum att det bara pekar uppåt så har jag kostmässigt varit grym, träningen har bara blivit ett pass då förkylningen härjat.

Men trots detta så visade vågen igår minus 2,3 kg, visst vätska men det skiter jag i;-) känns nu att jag är på allvar på rätt väg igen och idag kör vi igång på gymmet igen, kommer som sagt inte köra grupppass på ett tag utan bygga i gymmet :-)

Känner att jag fått upp energin och motivationen igen och inget ska locka mig på avvägar igen ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad bra du e!!!

2013-02-26 @ 07:25:05
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: charlie

aw tack gumman för din kommentar - den värmde!!

Ja men dt e sjukt jobbigt när man inte är på banan - men dt är bara och kämpa vidare!

12 kg plus men lixom har jag yckats o gå ner från 124 kg så lyckas jag nog denna ggn med! OCH DU OCKSÅ!!

Nu har man börjat träna igen. Hoppas du kmr igång med din träning snart med!!

Vi skall bli fit och fabolous till beach 2013 ;)

Puss!

2013-03-04 @ 20:54:03
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0