En bra helg trots allt..,

Sjukorna fortsätter hemma hos oss då Dudde fick feber i lördags och igår bytte Leia plats med honom så idag blir det besök hos läkaren för alla tre.

Barnen mådde bra igår kväll innan nattning, och lär ev kunna gå imorgon, men just nu vill jag bara veta att dom inte har ngt skit i sig och Dudde behöver få hostmedicin då astmamedicinen inte hjälper nattetid.

Gubben fortsätter även han hosta slem och är nu inne på 4 veckan från jobbet!!

Med mig är det dock bra, helgen har löpt på bra med kosten, igår blev det även attack och idag siktar vi på zumba :-)

Nu jäklar är det inga ursäkter mer, nu ska kilona väck och den enda som kan göra det åt mig är mig själv. Inga mer snickers, inga rostade mackor. Nu är det 58 kg som gäller och inget annat.

Helgens kost blev pizza, glass och fläskkarre med blomkålsmos :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0