Veckans vikt.

Så har det nu gått en vecka sen invägningen och förutom att jag stoppade fingrarna i kakburken under torsdagens planeringsdag så har jag skött mig helt ok :-)

Blev ett minus och idag tog jag även mina mått och tänkte köra även det igen, kör igång med periodisk fasta imorgon och hoppas det kickar igång förbränningen rejält denna vecka :-)

Dagens suraste:-( får hoppa Zumban ikväll då dagens planering att mysa på grönan med Leijsing då skolan är stängd blir förskjuten till eftermiddagen då dom fr.o.m. Idag ändrat till lågsäsongstider...blir PW, rockring och hantlar istället.

Dagens gladaste :-) Leia som sett fram emot grönan med bästisen hela sommaren <3

Startvikten var 70,5 den 12/8.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att hon tar runt 600 kr i timman. Fått dock GRATIS 7 timmar av henne.

Jag fixar mitt eget kost schema :) dt e de jag publicerar på bloggen. Ska fixa två nya imorgon :)

2013-08-26 @ 21:51:00
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0