Im back !!!

Var några månader sen jag befann mig i bloggvärlden men har haft en jobbig vår och sen kom sommaren med semester vilket jag verkligen behövde..så blogg, träning och kost har varit lågprioriterade under denna tiden men nu är jag tbax med ny energi för denna termin ;-)

Fr.o.m. Måndag den 12/8 kör jag strikt Lchf igen och nu ska jag utvärdera denna månad utan att räkna kalorier mm.

Bara köra på Lchf vänliga produkter och träning., blir zumba och bodypump ett tag till kondisen är åter, många cigaretter har det blivit tyvärr och nu ska dom väck oxå ;-)

Ska väl ta och fixa till bloggen ngn dag oxå så den blir lite mer aktuell.

Men nu kör vi!!

Lägger in måndagens vikt och första månadsbilden ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0