Min utmaning. Minus 10 kg till midsommar!!!

Idag tar jag en omstart över hela mitt liv!!

Idag börjar min utmaning att gå ner 10 kg till midsommar och jag kommer klara det. Jag kommer fr.o.m. nu gå tillbaka till mig själv där jag mådde som bäst och var så grymt motiverad över min kost och träning.

Någonstans har jag tappat bort den människan och nu är det dags att komma tbax.

Påskens synder har kostat mig 2,5 kg upp. Ingen katastrof då detta rinner bort snabbt, den stora katastrofen är att jag sen jag vägde som minst juni 2011 efter att ha gått ner 35 kg till 61 kg så har jag nu lagt på mig 10 kg??

Just idag väger jag 70,1 kg, till midsommar ska vikten stå på max 60 kg.

Nu startar min utmaning med strikt Lchf och grym träning och vill du haka på?? Do it!!!

10 kg till midsommar ska nu väck!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan hade vart awesome med 10 kg till midsommar !!

2013-04-02 @ 08:44:36
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: charlie

jo men jag förstår dig precis. Hej 13 kg plus! Suger .. visst jag har haft op men ändå .. maten och allt blev fel ett tag.

Puss o kram

2013-04-03 @ 21:40:24
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0