En riktigt skitvecka är till enda.

Denna vecka har gått i förkylningens tecken och trots att min näsa varit fylld med snor så har jag iaf lyckats med 2 pass av 4 :-/.

Igår var jag pepp inför body attacken, men under eftermiddagen började huvudet dunka.

Blev att avboka passet och gå och lägga mig, kvart i två inatt vaknade jag av att hela pannan dunkade och hällde i mig 2 treo, då mina migräntabletter var slut, har ju knappt haft några anfall sen jag börjat äta LCHF så har ju inte haft behovet.

Blev iaf inte bättre utan det blev en timmes spring mellan säng och toalett för att spy upp det lilla som fanns i mig och efter ca en timme lyckades trycket avta och jag kunde somna in till klockan ringde halv sex. Var inte så sugen på att kliva upp dock.

Fick iaf en glad nyhet trots mens och en redig skitvecka med träningen. Nämligen minus på vågen och imorgon ska jag mäta mig då jag inte orkade det imorse så min vikt och mått kommer imorrn :-)

Nu jobb och sen hem och mysa hela helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0