Vägning 8 oktober. Sista för utmaningen.

Så var den här. Dagen då denna hösts utmaning var över och nja jag är inte riktigt nöjd, men å andra sidan tror jag fasen jag aldrig blir nöjd ;-)

4 kg satte jag som mål. 2,7 kg blev det. 300 gram från en klippning och det ska jag klara till fredagens vägning. Visst bara 4 dagar på mig men nu striktar jag upp mig lite oxå så omöjligt är det inte.

Vet inte varför det gått så segt nu?? Funderar på om det kan ha att göra med att jag tränar hårdare nu, vet ju att det kan påverka men vill inte klippa det så då får det ta tid. Min kropp ska bli fast och då behövs träningen.

Ikväll ska jag sätta upp mina mål då jag nu ligger lite efter, men jag ger inte upp, tror fortfarande att jag kan vara framme till julen med min målvikt . Får jobba lite hårdare bara !!!!

Nu lite siffror.

Vikt och mått vägning 2012-10-08

Mage ... 69cm.....-3 cm.. totalt - 17 cm

Stuss......90cm...-1 cm totalt -5 cm

Övre lår V...54cm....-1 cm totalt -5 cm

Undre lår V...45 cm...- 0 cm totalt -2cm

Övre lår H..54cm....-1 cm totalt - 5 cm

Undre lår H..44 cm.. -1 cm totalt - 3 cm

Arm v.... 28 cm...-1 cm totalt - 2 cm

Arm h....28cm...- 1cm totalt - 2 cm

Vad v..34cm...-0 cm totalt - 3 cm

Vad h.. 34 cm...-0 cm totalt - 3 cm

Vikt.... 66.3. -700 gram totalt - 2,7 kg

Totalt 2,7 kg ned och 47 cm på måttbandet har försvunnit under dessa 8 veckor. Visst fasen ska jag vara lite nöjd ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du e grym!

2012-10-08 @ 10:12:18
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0