Utvilad.

Efter en vecka där klockan oftast börjat göra sig hörd vid femsnåret så kan jag säga att få sova till halv åtta är rena sovmorgonen för mig :-)

Imorrn är det min morgon och vi får väl se hur Dudde tar klockomställningen ?? Får försöka natta han senare.

Dagens planer innefattar Leia's dans sen en tur till Vällingby och slänga in iaf Leia till frissan, fixa till handtag på köksluckorna och om tid finns måla stommarna, fixa lite hallowenpyssel samt spöka ut lyan lite ;-) sen är det tvättstugan och premiär för Så mycket bättre. Tänkte ev rocka lite trots gigantiskt blåmärke på ena sidan men får för mig att magen känns mindre efter denna vecka med ringen ??

Ja planlös är vi iaf inte och nu lite mer kaffe innan dagen ska styras igång :-)

Ha en skön höst/vinterdag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0