Vägning och periodisk fasta

Denna vecka har det inte blivit någon träning alls då jag efter förra helgen känt mig rätt låg. Hoppas på att denna helg får mig att känna mig pepp för gym mm.

Igår började jag iaf med periodisk fasta, vilket innebär att jag fastar mellan åtta på kvällen och fram till lunch tolv på dagen. Under denna tid är det enbart vatten och svart kaffe som gäller. Ska köra en vecka och se om det börjar hända lite mer på vågen.

Men dagens vägning gjorde mig iaf på jäkligt bra humör, hade väntat mig smått katastrofala siffror då jag efter förra helgens magsjuka vräkt i mig kolhydrater i form av chips, pizza, hamburgare och rostade mackor för att stabilisera mig efter en dags svält ;-)

700 gram minus sen förra fredagens 65,5 kg så nu är jag åter under 65 kg ;-) sista racet nu fram till jul och 2013 är året då jag når min målvikt :-)


Vikt och mått vägning 2012-11-16

Mage ... 67cm.....-0 cm.. totalt - 19 cm

Stuss......89 cm...-0cm totalt -6 cm

Övre lår V...53 vm....-0cm totalt -6 cm

Undre lår V...44cm...- 0 cm totalt -3 cm

Övre lår H..53 cm....-0cm totalt - 6 cm

Undre lår H..44 cm.. -0 cm totalt - 3 cm

Arm v.... 28 cm...-0cm totalt - 2 cm

Arm h....28cm...- 0 cmtotalt - 2 cm

Vad v..33 cm...-0cm totalt - 4 cm

Vad h.. 33 cm...-0cm totalt - 4 cm

Vikt.... 64,8 kg -700 gram totalt - 4,2 kg

Mäter mig ju bara en gång i månaden så den 30 november blir det både och ..

Känns iaf grymt att vara under 65 kg igen :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du e awesome!! Grattis till under 65 kg!!

2012-11-16 @ 08:47:08
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0