Magsjuka :-(

I tisdags var jag hemma med Dudde för astman i onsdags blev jag Hemringd för att lillstackaren kräktes :-(

Spydde några gånger till under kvällen och har sedan dess varit tipp topp. Värre är det nu för mig som inatt vaknade av konstant illamående och frossa :-( går just nu runt och vill bara kräkas men inget händer. Mat går inte ens och tänka på men ska väl försöka få i mig ngn rostad macka och blåbärssoppa till lunch. Inte LCHF men det enda som går i någorlunda i mig då jag mår så här.

Träningen har ju blivit lidande denna vecka pga av allt detta, men ställde mig iaf på vågen imorse och minus 100 gram får jag nöja mig med. Blir hårdträning den kommande veckan.

Nä nu lite mer vatten och gona ner mig under täcket med Dudde. Tur han gillar och mysa då jag vabbar medans jag själv är krasslig :-)

Dudde i onsdags efter kaskadspyorna :-(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw. Hoppas ni blir friska snart! Massor av kramar!

2012-11-09 @ 11:17:51
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0