Veckan som kommer...

Har nu passerat 2 veckor sen jag gjorde mina menyer och denna vecka blir det inte lika avancerat upplägg.. Inser att frukostarna blir som dom blir, är ingen frukostmänniska men försöker få i mig något så jag står mig till lunchen.. Lunch blir ju oftast rester från dagen innan så denna vecka from idag fram till fredag blir middagen denna meny...

söndag: Biff stroganoff med blomkålsmos.

måndag: Fiskgryta med aioli.

tisdag: Tonfiskomelett.

onsdag: Ngn form av kycklingrätt.

torsdag: Köttfärssås med strimlad vitkål.

fredag: En smarrig köttbit med hemmagjord beasås och sparris.

Var precis iväg och inhandlade veckans varor så det behöver jag inte tänka på, nu är det träningen som ska komma igång ocg from imorrn så har jag bokat in pass iaf.. Blir zumba imorrn och idag blir det hemmaträning med gummibandet.. Måste få in hemmaträningen så jag känner att det ger något då det tyvärr ser tight ut vissa dagar att komma till gymmet av olika anledningar så just nu ska jag va glad dom dagar jag får chansen att komma iväg..

Men det känns bra, helgen har avlöpt utan större katastroofer, lite vin och cola zero, men varit grymt duktig på kosten samt undvikit chipsskålen hela helgen ;-)

Klapp på axeln till mig själv ;-)

" har även bloggat en del från mobilen, men som ni ser så har inget kommit fram :-/ Måste kolla upp varför det inte gjort det då det är så smidigt ibland att blogga via den :-)"

Nu lite kaffe sen åker nog bandet fram ;-)


Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Ja gör det, de är sa himla goda :)



Eller hur, vi rockade ju järnet pa konserten sa visst maste det räknas som träning :) hihi



Ha en bra start pa nya veckan!

2012-01-16 @ 11:42:01
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0