Inte OK!!!

Haha mitt inlägg från mobilen igår blev lite fel då det inte alls fanns en mening med att ha en bild på mina pannkakor utan det var ju min zumbabiljett jag skulle stoltsera med ;-) Skitsamma!!

Däremot så är det absolut inte OK att min son igen fått dille på att kliva upp E X T R E M T tidigt så som klockan fyra!!! Igår fick jag han att somna om men inte idag, blir en lång dag för honom och mig idag, men vad göra?? Kan ju för fasen inte vabba pga för tidigt uppvaknande ;-) Nä blir en sväng iaf för mig att simma då jag ändå inte fick han att somna om och idag får han styra sin sömn som han vill på förskolan, har ju trappat ner till "bara" 1½ timmes sömn nu, kan ju sova i timmar om han får, men idag får han slagga tills han vaknar... Får ta fighten ikväll och har förmodligen en väldigt trött Dudde imorgon, men bättre det än som nu klockan fyra...

Zumban var underbar igår och jag känner mig redan laddad inför helgens zumba, har ett pass imorrn, men siktar nog på gymmet ändå imorrn...

Nu ska jag rodda lite frulle, väcka dottern och se till att dom får kläder på sig innan avfärd..

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0