Gårdagens vägning...

Vägning fem igår sen jag vägde in mig för rivstart och satte 4 kg som mål och nu är jag nästan halvvägs och kanske kommer det gå vägen ändå fast det enligt mig gått rätt segt dessa veckor, upp ena veckan och knappt några minus alls andra veckan.. Men likväl minus 1,7 kg nu och står sig denna takten så är jag i mål som beräknat runt slutet av maj och det är ju det STORA målet :-)

Känns annars bra med kosten, har dock varit lite segt att ta sig till träningen denna vecka beroende på att Dudde väckt mig okristligt tidigt alla dagar av fem så där ska jag bli bättre, men lättar väl upp då det blir varmare och ljusare oxå på kvällarna :-)

Men nu kör vi på..2,3 kg ska helst försvinna till sista rivstartsveckan vägning så nu inga undanflykter på vare sig kost el, träning :-)

Veckans avvikande från LCHF: Ett halvt wienerbröd och en halv banan.

Veckans träning: Ett pass zumba och 2 simpass.


Så vägning och mätning fem den 3 februari..


Vikt 66,2 kg -700 gram ( -1,7 kg sen start)

Ov. navel 68 cm -1 cm (-4 cm sen start)

Un. navel 74 cm -2 cm ( - 9 cm sen start)

Rumpa 89 cm -1 cm (-3 cm sen start)

Öv. lår 56 cm -+0 cm ( - 2 cm sen start)

Un. lår 46 cm -+0 cm ( - 3 cm sen start)

Vad vänster 33 cm -1 cm ( - 2 cm sen start)

Vad höger 33 cm -1 cm ( - 2 cm sen start)

Under bröst 75 cm -+0 ( - 2 cm sen start)

Arm vänster 29 cm -1 cm ( -1 cm sen start)

Arm höger 29 cm   -1 cm ( -1 cm sen start)


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktiga du! PÅ väg åt rätt håll!

2012-02-04 @ 09:12:23
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0