Fredag och starten på denna dag kunde ju v...

1328258915726 (MMS)

Fredag och starten på denna dag kunde ju vart bättre.. Trots en timmes längre sömn och bra siffror på dagens vikt och mått.. ( kommer ikväll då jag har lite mer tid ). Så har morgonen varit skit.. Halva matlådan for i golvet.. Dylan som skrek över att han inte fick chokladsås till frulle ;-) Leia som man får dra upp ur sängen, ja vaddå morgonkaos hemma hos familjen L:-/ men nu är harmonin åter efter ett skönt pass i bassängen med levande ljus och klassisk musik.. Tack Åkeshovs simhall för att ha räddat denna dag från total misär.. Nu ser jag framemot en dag på jobbet för att sen åka hem och fredagsmysa med familjen, tacos och The Voice :-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckte den va jättebra. Råvarorna var toppklass, allt färskt och ekologiskt.

Vi körde linas matkasse för nått år sen men ja tyckte den här va snäppet bättre faktiskt.

Dessutom har de varit väldigt trevlig och bra service/support när jag behövt kontakta dem.

Men ja, alla upplever de säkert olika, testa en påse o se va du tycker ;) ha en fin kväll!

//T

2012-02-03 @ 21:00:46
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0