Paus för detta år..

Har haft några stressiga veckor nu efter att ha kommit igång bra med träning och kost, men just nu är allt upp och ned.

Magkatarren är här igen och lusten för träningen IOM det är på botten ,kommer dock köra fram till jul med träning sen paus över jul och nyår. Med kosten rar jag nu en paus från strikt Lchf då magen är som den är och just nu måste den lugnas och hade ju ändå tänkt pausa under jul. Känns som jag tyvärr gått upp några kilon under dessa två veckor med noll träning och massa skit i maten , men ser fram emot nytt år med ny motivation att nå mitt mål.

Kommer fokusera nu på att sluta röka för gott och träna någorlunda under dessa veckor för att den 3 januari väga in mig på nytt och köra järnet mot 58 kg.

Nytt år nya utmaningar och framförallt mål som ska nås.

Nu ska jag bara fokusera på att finna ro i min kropp och mage så den är laddad då det nya året rings in :-)


Kommentarer
Postat av: caisaCalais

Jasså heter din Dylan också? :)

Vilken härligt ärlig blogg förresten! Hamnar helt klart i läslistan. Kram!

2012-12-13 @ 20:06:23
URL: http://lchfklubben.se/Caisa/
Postat av: Anonym

Konstig fråga men hur lång e du?

2012-12-13 @ 21:19:00
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0