Im on drugs!!!

Igår efter jobbet tog jag mig en sväng in till läkaren, som ganska snabbt diagnoserade mig med luftrörskatarr så det blev till att knata vidare till Apoteket för att hämta ut medicin.

Med antibiotika, cocciliana och vila i minst tre dagar så ska jag sen förhoppningsvis vara frisk och det får jag hoppas på.

I helgen ska jag gadda mig så jag måste känna mig kry då.

Problemet är att jag har svårt att stressa av och ta det lugnt, känns som att jag kastar bort dyrbar tid då jag kan få så mycket gjort då barnen är på sina håll, men imorrn blir det att beta av serier och softa med cocciliana i kroppen , får öka dosen så kanske jag stressar av ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men det är fullt förståeligt! Se till och bli frisk först!

Jo men jag förstår dig precis! När jag rökte så var dt mina fem min barnledigt jag hade. Jag min balkong cigg och kaffe. Dt var dt jag saknade mest när jag slutade!

Men se dt såhär, du kmr få ut mer från din träning du kmr må bättre och du kmr spara pengar!

Ha en dunder dag du med! Och njut av coceliccane! Haha

2012-12-05 @ 12:02:20
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0