8 veckor med Rivstart.. hur gick det???

Ja så var den här nu då..sista vägningen med rivstarts åtta veckor och jag kan väl inte påstå att jag är nöjd..

Plus 800 gram på vågen sen invägningen men minus på måttbandet är vad som skett under denna tid och ja nu vet jag tyvärr inte hur mycket jag ska lita på vågen då den verkar vara i behov av ett nytt batteri, men jag tar iaf med dagens vägning och kör nu vidare efter dagens vikt...

Träningsmässigt så har dessa 8 veckor varit helt OK, men kostmässigt så skulle det kunna varit betydligt bättre och nu ska jag göra allt för att denna månad till nästa vägning och mätning som kommer ske den 18 november blir betydligt bättre LCHF inriktad utan en massa fusk här och där...

Men bara att bita ihop som sagt och inte ge upp.. Mitt nästa mål är att befinna mig på max 60 kg till nästa vägning och då krävs det disciplin hard core...

Så slutsummeringen då...

Vägning 8 Rivstart..

Vägning 1 - 400 gram 61,6 kg

Vägning 2 +- noll 61,6 kg

Vägning 3 + 600 gram 62,2 kg..

Vägning 4 - 500 gram 61,7 kg

Vägning 5 +300 gram 62 kg

Vägning 8 + 800 gram 62,8 kg



Mätning 3 den 17 oktober.

Arm V: 28 cm  -1 cm sen start.

Arm H: 28 cm -1 cm sen start.

Under bröst: 76 cm - 3 cm sen start.

Ovanför naveln: 67 cm - 5 cm sen start.

Under naveln: 81 cm -4 cm sen start.

Rumpa: 91 cm - 2 cm sen start.

Över lår: 54 cm - 2 cm sen start.

Under lår: 43 cm - 2 cm sen start.

Vad vänster: 34 cm - 1 cm sen start.

Vad höger: 34 cm - 1cm sen start.

så slutsumman på dessa veckorblev + 800 gram och stannade nu på 62, 8 kg och minus 22 cm på måttbandet, nöjd men ändå inte..

Men nu kör vi på igen...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ah ibland blir dt konstigt men grattis till dina 22 minus det e underbara resultat!

2011-10-17 @ 20:28:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grymt jobbat ändå trots det lilla plusset. Måttbandet visar ju på riktigt fina resultat.

2011-10-18 @ 16:15:45
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: cammie

Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

2011-10-18 @ 18:41:13
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0