18 månader...

och 12 kg tung på 86 underbara centimetrar det är min lilla grabb det..

     


varå 18 månaders kollen i veckan och nog fick han MVG i allt även om han inte alls just där och då ville rita och bygga klossar på hög, nä det fanns ju så mycket annat att intressera sig för ;-)

att peka ut kroppsdelar på sig själv gick inte heller så bra utan han skulle minsann visa på sin nyfunna vän teletubbies förespråka var mage, ögon och mm fanns så att gå efter instruktioner är tydligen inte hans starka sida <3

Spruta fick han oxå som han gallskrek av men som snabbt glömdes bort så hela besöket gick smärtfritt och nu får vi inte träffa underbara V föörän han fyller 3 år vilket känns som en evighet då hon varit en stöttepelare till mig framförallt då jag mått dåligt, men som hon sa.. Bara att ringa om jag ville komma förbi och prata om ngt..Känns skönt att veta att jag kan det..

Dylans ordlista består just nu av..

Acka = Jacka

Umpa = Strumpa

Anka = Hans Vortex anka

Eija = Leia

Mamma

Pappa

Icka = Dricka

Facka = Flaska

Gucka = Gurka

Lampa

Hejå = Hej då

Hej

gapa på toalettstolen = Borsta tänderna

Ja det finns säkert mer som han säger men dessa ord är dom mest vardagliga för vår lilleman och gisses vad jag älskar hans utveckling...han sjunger och skrattar sig mest dagarna igenom även om syskonrivaliteten finns om det mest, är det inte Dudde som skriker så är det Leia, men sånt får man ta..

mina barn är fan mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Anders

Halloj,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Klicka på länken i artikeln för att komma till själva tävlingen.



Med vänliga hälsningar,



Anders


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0