ZZZZ

 
                                                      Inga trötta barn här inte ;-)


Söndag och jag sitter sömnig och boostar mig med kaffe för att få lite energi så jag kommer igång med allt som ska göras idag..

Parkhäng, body pump och en trevlig kvällsavslutning med tvättstuga och golvstädning..

Hade en liiten förhoppning att vi skulle få sovmorgon härhemma då vi igår var ute hela eftermiddagen och grillade med grannarna till halv nio och Dudde hade ju sovit knasigt hela dagen så att förskjuta hans sovtid med nästan 2 timmar kanske skulle ge oss en timme extra på morgonen??,men icke..

Klockan sex så står han där i sängen och vill upp, finns inget annat..Han ska bara upp ;-)

Tur man tog det lugnt med vinet då det var grabbarna som spårade igår..Vet inte när Jarkko kom hem, men ljust var det ute iaf..


Lite frulle i magen så man får en bra start på dagen :-)

Ha en skön dag i solen!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aaah så söta barn :)

2011-05-08 @ 13:37:11
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: charlie

ja men gud vissa borde inte ens vara nära människor. Jag har kanske mött ngn mer som e bra på soc annars är resten helt utan hjärtan. BLÖÖ!

2011-05-08 @ 20:45:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0