37 veckor med LCHF..I ♥ minus!!

Denna vecka har känts som en evighet tills jag äntligen skulle få ställa mig på vågen och visst skulle jag väl kunna gjort en tjuvkikning, men jag kan blir så förbaskat stressad av det om det just den dagen inte ser så bra ut så en gång i veckan ställer jag mig upp för att inte bli besatt av vågen igen ;-)

mitt mål vara att komma ner till 65 strecket innan Duddes ettårsdag som sker nästa vecka och I made it!!!

Först och främst kan jag inte fatta att Dudde blir ett nästa vecka, min lilla skrutt som inte ens kan gå utan medhjälpare skulle kunna placeras på förskolan from nästa vecka,,även fast jag jobbar inom förskola och skolat in ettåringar så skulle jag inte alls kunna tänka tanken på att lämpa över han redan..Nope nu ska vi njuta av dom sista månaderna tillsammans innan allvarlet startar..

Sen att jag under detta år lyckats gå ner 45 kg känns oerhört bra..Nästa vecka kanske vi lyckats passera 30 kg med LCHF???

Men ändå...
Jag har gått ner gravkilona på 40 kg och fem till under detta år och även om kilona rasar av många efter en graviditet så kan jag säga som så att detta gäller inte mig..Jag får kämpa bort varje gram, även om man inte precis behöver slita ihjäl sig med LCHF...Käka fett så blir du lätt liksom ;-)

Men nu lite siffror...

Efter 37 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,8 kg (29,5 kg)

-1cm ( 59 cm mage/buk)

-1cm( 44 cm stuss)

-1cm ( 35 cm lår )



Min sjuttonde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 14,7 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-14,7 kg




Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vill bara påminna om att det är viktupdate på söndag, så glöm inte att höra av dig :)

2011-05-06 @ 09:19:22
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kanonbra jobbat ju! :)

2011-05-06 @ 14:17:22
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0