Knorr bag of taste..




så var det dags att ta del av lite buzzning igen och denna gång står knorr bag of taste för det...


Ikväll ska vi testa detta och jag vet inte riktigt än vilken smak det blir men en recension kommer om hur det smakade, är ju väldigt simpelt att tillaga detta då du bara lägger i kycklingen med kryddblandningen i stekpåsen och in i ugnen så sköter det sig självt med förhoppningsvis ett gott resultat ;-) Enkelt är ju min melodi så detta passar ju mig galant och att det sen bara innehåller 3,5 gram kolisar per 100 gram gör ju det ännu mer värt, ja om du nu inte är råstrikt och vill göra dina egna blandningar själv, ngn gång får man unna sig lite enkelhet ;-)

jaja spännande att smaka och vill ni oxå bli en buzzador följ länken här https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik ...

väntar på ännu en sak att buzza och som jag vet jag kommer älska och vad det är får ni se då paketet kommit ;-)

Lite om Bag of taste då..

Vardagen kan vara stressig med en hel del problemlösning- tex vad familjen ska äta till middag..För att göra det svåra lite lättare lanserar nu Knorr Bag of taste. Med kryddmixarna Barbeque, Paprika samt Lemon 6 Herb får du en varierad och snabblagad middag med minimal ansträngning..

Knorr bag of taste innehåller bara dom bästa ingredienserna. Det betyder att alla grönsaker och kryddörter odlas i solen och skördas när dom är som allra bäst..

Smakerna..

Barbeque:
Denna är alternativet för dig som vill ha en lite rökig och saftig smak på din kyckling- som om den kom direkt från grillen..

Paprika:
Om du älskar en saftig och kryddig kyckling så ger Knorr bag of taste Paprika rätten en extra dimension. Kryddmixen är lämplig för barnfamiljer eftersom den har en mild paprikasmak..

Lemon & Herb:
Om du vill ha en frisk smak och lite sting på din kyckling så är Knorr bag of taste lemon och herb rätt val för dig. Med den här kryddmixen går det bra att blanda och tillaga grönsaker tillsammans med kycklingen i stekpåsen.






Kommentarer
Postat av: Daisy

De där anmälde jag också intresse att få buzza men som vanligt blev jag inte utvald. Har inte blivit det en enda gång än och jag har varit med i månader. :-(



Hade så gärna velat smaka men maken e liksom lite anti mot att köpa nytt. Vant och välbeprövat är hans melodi.

2011-06-18 @ 15:40:09
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

söt header på dina barn!:)

2011-06-18 @ 19:13:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

spännande, vill också testa de där så ser fram emot recension :)

2011-06-18 @ 19:53:27
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Så mysig blogg! =)

Passar på att önska dig en trevlig midsommar!

KRAM!

2011-06-25 @ 23:26:23
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0