Besatt!!




Bland det första jag gör på morgonen
och det sista jag gör på kvällen är att sitta och glo igenom typ alla bostadsannonser i dom områdena vi kollar på just nu om och om igen..

Lägg där till att mellan morgon och kväll så sitter jag oxå en hel del bara för att kolla på bilderna, jämföra, räkna boendekalkyler, hålla koll på budgivningar och framförallt hålla utkik på om det skulle dyka upp det där radhuset som vi vill åt i just området vi är ute efter ;-)

Hela mitt liv innefattar Hemnet just nu och jag tänker inte på annat då jag har tid,, jag vill ha min lilla gräsplätt där en sandlåda och gungställning får plats samt en grymt skön fotölj och hängmatta till mammsen och gärna en badtunna och sen kanske bara kanske en bastu skulle byggas till;-)

Eller förresten VET att min käre finne härhemma skulle lägga ner den tiden direkt för att få sig en alldeles egen bastu ;-)

Oh jag vill nu att affären är över, pengarna insatta på kontot, allt är avdraget som ska betalas till skatter mm och sen sätts det in en växel till med boendejakten i form av att springa på visningar och bankärenden..

Jag är besatt och inget ska stoppa mig i jakten på min gräsplätt;-)

Kommentarer
Postat av: Mary

Känner igen mig, jag är också ofta inne på Hemnet för att se om man kan hitta något fint hus!

Postat av: JD | 60 kg ska bort!

Hejsan utmanare!

Hur har den närmaste tiden gått? Mår du bra?



Jag har inte fått in något viktresultat från dig än,

det ska publiceras på söndag så vore enormt tacksam

om det kom in. Och att du inte har gett upp eller

på annat sätt hoppat av! Tillsammans är vi starka!

(har du inte haft vägningsdag än, så se detta då bara som en påminnelse)



Skriv en kommentar i ett inlägg i min blogg, eller

maila mig på [email protected]. Likaså om du

någongång skulle undra något eller så!



Skriv såhär:

Namn (vägningsdagen) viktförändring (viktförändring sedan start)



Tack ska du ha! :)

/ JD

2011-01-28 @ 13:48:25
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

nej mig hade du glömt, hihi men de är lugnt :)

tack ska du ha för updaten! och grattis till din viktminskning såklart :D

2011-01-28 @ 21:21:46
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0