Det är mycke nu..

Just nu är jag inne i en period där jag efter att barn har nattas däckar i soffan på några röda och därav har jag inte uppdaterat så mycket härinne vare sig det gäller vikt, träning, barn el bara en massa skit..

Men det blir snart ändring på det..

Lägenheten är såld vilket är skönt, men dessvärre visade det sig att det varit inbrott i källarförrådet därute så nu ska jag väl ta tag i att fixa med försäkringsbolaget om det ens är lönt att anmäla in det, en polisanmälan har gjorts men iom att jag min klant råkade säga att tältet som jag hade där var pappsens så går det ev, på hans självrisk vilket inte är så lönt för han..Men jag ska ta tag i att ringa och snacka med dom om jag kan få det på min självrisk istället var ju en massa annat som försvann oxå..

Sen är jag i valet och kvalet angående bostad.. Vi har ju haft ett område som vi vill flytta till men som sällan finns ute för försäljning och nu i måndags dagen innan vår lägenhetsaffär gjordes upp dök det upp ett objekt som är precis det vi vill ha, inget alls som man behöver fixa till om man inte vill i huset, fräscha badrum med en dusch och ett bubbelbadkar..Har redan drömt mig i det där jäkla badkaret med ett glas vin åtskiliga gånger och sen en helt perfekt uteplats både på fram och baksidan:-) Jag tror ju på öden och kan detta va ett sånt??

Oh, jag vill bo där!!!!

Månadskostnaden skulle bli några tusen till och vi kliver åter tillbaka i pendlingsvärlden, och det är dom två frågorna som inte fått dom där 100 % svaren av oss än..

Att bara öppna dörren och slänga ut barnen medans man städar skulle vara en dröm för mig, att bara slänga in en tvätt utan en massa trappor, tider som ska bokas vore en dröm, att bara tända grillen sitta i solstolen och drömma sig bort medans barnen leker på gården är ju den STORA drömmen för mig och jag vill.. samtidigt som jag velar..

Äh, jag har just nu inga andra tankar i min skalle och ett antal gånger per dag besöker jag radhusets sida och nästa vecka drar visningarna igång så till dess måste vi ha ett svar på hur vi vill göra helt enkelt..

Nu borsta nötterna och sen dra mot tunnelbanan och jobb..

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Ha ha ha om du bara visste hur lika jag har känt idag. Skrattar högt när jag läser ditt inlägg! Ha det så bra du kan ha det ;-)!

2011-02-03 @ 18:58:19
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0